fredag 30. januar 2009

Dagen før jobbehelg!

Kom til skade i sist innlegg, å tro at Arshavin sagaen nærmet seg en slutt..... Nå noen dager senere, er det fortsatt uklart på hva som skjer. Jeg har av kilder hørt at overgangsummen er i boks, at spilleren skal ha akseptert lønn, at Arsenal har sendt søknad om arbeidstilatelse (blir ok), og at nå ventes en "medical" iløpet av morgendagen....... Jaja, dette er mitt siste ord i denne overgangsaken, før ting er 100% klart.-
Har forøvrig en gooner i London i helga, som skal sjekke ut litt fra innsiden om denne saken :)

Nå er det endelig fredag, og en ny jobbehelg ventes. Har kun min faste helgestilling ut februar, slik at jeg fra mars slipper å binde meg opp annenhver helg.
Blir en stille å rolig helg for min del, og det trenger jeg virkelig. (hadde vært koselig å hatt litt selskap av mr.promille, men mr.edru er en snill person det også)

På onsdag fikk jeg ByLarm billetten i posten, så nå er det bare å finne et billig hotell i Oslo den natten. Det årnær sæ!
Fjorden Baby! kommer forøvrig ut med cd 02.02.2009, så løp å kjøp :)

Ellers er det lite å skrive om nå, men skal komme med noe bedre iløpet av de neste dagene.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar