onsdag 4. februar 2009

Arshavin, Fjorden baby!, og snø-irritasjon.



Sorry for slappe innlegg om dagen, men skal nå virkelig prøve å komme igang igjen.
Det har skjedd flere ting siden sist, så hold dere fast......

Arshavin signerte for Arsenal, og da er jeg endelig ferdig med tidenes "såpeopera" for Arsenal, når det gjelder kjøp av spiller.

Uansett, nå blir det spennende å se hvor lang tid han tar for å tilvenne seg engelsk fotball (om han takler overgangen....?) Jeg tror vel at ting kan variere, men herregud som jeg allerede ser frem til neste sesong om vi er litt mer heldige med skader på nøkkelspillere.

Rosicky, Nasri, Arshavin, Walcott, Vela, Persie, Eduardo, Adebayor (selg!, selg!, selg!), og en Fabregas som styrer med sine krempasninger. Ligner på den offensive gladfotballen Wenger står for, men først skal vi avslutte sesongen 08/09 med stil.

Ellers har Fjorden Baby! cd`en blitt lagt ut for salg i platebutikker, så løp å kjøp for de som liker noe annet enn fjortis-pop, og kommersiell musikk-.
http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=OPPLETT003CD

Noen anmeldelser om plata:







http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=546876

Så, terningkaster på 4 og 5 er absolutt bra synes nå jeg. De er ikke ute etter å lage musikk som alle andre lager, og tør å prøve noe nytt i musikk-Norge.
Ser nok engang frem til ByLarm i februar, for "live" er de sinnsyk råe :)

Det snør, det snør, fillibom bom... Fa..! Jeg hater denne snøen, nå blir det vel en ny dag i bhg med et jævla mas om snøengler, snømenn, og alt annet av snø-skapende idiotiske "et eller annet".
Why?

Nei, nå er det måketid utenfor huset, så om dere hører en djevel som langt ifra er i godt humør.......ja, så er det bare meg.
(jeg har ikke noe med at fire pensjonister på vei hjem fra bingo ble peppret med snøballer formet som en djelvelsk flaggermus å gjøre)

Bilde:


Take care!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar