tirsdag 27. januar 2009

Boring!

Sykdom herjer også for meg, som nå ligger febersyk i heimen. Det er faktisk så utrolig mye bedre å gå på jobb (gjerne underbemannet også), enn å ligge her å synes synd på seg selv.
Skal helt klart begynne å sette mer pris på livet, når man er frisk og iform.
Dagene er så jævla treige når man går rundt syk, tiden står nesten stille. (tiiiikk taaaakkkkk)

Det har blitt litt enkel mat i det siste, siden matlysten ikke er av den beste om dagen. Prøver å spise litt sunt også, siden jeg er alt for glad i sjokolade og alt annet snop om kvelden.

Bilde av dagens suppe:

Prøvde meg på en slik kokkevariant, hvor man hakker opp i småbiter i et sinnsykt tempo.
Var noe uheldig, men det stoppet ikke meg fra å spise denne suppa jeg holdt på med.
Må nok bruke andre ingredienser neste gang, men man lærer hele tiden mens man lever.

Smaken var nok noe seig, men alt i alt: terningkast 3




Det virker nå endelig ut som om Arshavin nå kan være på vei til Arsenal, etter en skikkelig såpe-historie de siste 4 ukene.
Er noe skeptisk til hvordan han vil takle ovegangen til engelsk fotball, men han har enorme kvaliteter som kan passe utmerket inn i spillestilen til Arsenal. Tiden vil vise, men det er iallefall positivt at vi kan få inn en ny offensiv spiller i troppen.
Wenger vil da få flere alternativer å spille på med laguttak, og at vi blir mer dekket opp ved evt skader o.l.

Vi er ikke lang bak toppen, selv om det etter media og diverse forum virker som om vi er i en krise. Det er mange der ute som ikke har opplevd noe annet enn gull og glitter, og med engang det går litt i motbakke så er livets undergang ved ende.
Nei, jeg tror vi klarer en topp 4 plass denne sesongen også, og jeg blir ikke overrasket om vi tar å går forbi Liverpool før mai.
Eduardo, Walcott, Rosicky, og Fabregas vil vel alle komme i rekke å rad tilbake fra skade de neste ukene, og med en evt Arshavin i drakta får vi en helt annen bredde enn de vi har hatt de siste 2-3mnd.

Everton borte på onsdag blir en tøff kamp, men vi får satse på at de har brukt mye krefter og følelser i derby-kampene den siste uka. Tror det er muligheter for en 3-poenger, om vi har dagen.

Nei, det var nok for idag. Nå skal jeg sette meg i sofaen å tenke positivt, så kanskje formen snart blir på topp igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar