onsdag 21. januar 2009

Finnes "paradiset"?

Om det gjør¨, så kontakt meg slik at jeg kan ødelegge den ;)

Onsdagen nærmer seg slutten, og en ny dag ventes om få timer. På jobb er det et rent helvete om dagen, hvor mange av personalet er syke.
Barna er syke de også, men de blir selvsagt sendt til barnehagen. Snørr, feber, og noen jævla skrik er de tre ingrediensene som jobben nå omhandler.

Dårlig betalt for å jobbe, og ikke være med på festen sier nå jeg.......

En kollega som er sykemeldt, kom innom jobben idag. Var artig å få besøk fra noen som ikke er i "helvete" om dagen.
Jeg fikk et stort sjokk, når hun spurte om jeg gikk på noe hårkur. Har spart noen milimeter hår etter å ha vært snauklipt en god stund, og hun mente da at jeg har vært skallet tidligere.....
Energien forsvant på et blunkt, før jeg forstod at her kan det være 3 grunner for henne å si dette:

  1. Hun var sikkert rusa, etter å ha gått på medisiner og spilt wow timesvis i flere dager i strekk.
  2. Hun kanskje ikke forstår, at håret kan vokse ut selv om man skinner seg
  3. Hun trodde at hun kunne kødde med "djevelen" i helvete, men der tar hun feil...

Nei, dette vil selvsagt få konsekvenser i fremtiden. Ingen køddær med djevelen, og iallefall ikke om håret.... ;)

I morgen er det en ny tur til Fagerstrand/Frogn, for å få trykka litt på kroppen til Æyra. Blir en lang dag, men nå er det snart helg og da skal det søren meg slappes av.
Tenk positivt, tenk positivt, tenk positivt, tenk positivt for svarte svingende.....??!!!

Skal skrive lengre innlegg til helga, når jeg har litt mer tid og ikke minst energi.
Nå, er det cola, sjokolade, og noen dårlige tv programmer før natten kaller.

take care!

1 kommentar:

  1. 1. Nei jeg var ikke rusa, og har heller ikke spilt wow i timesvis, hva er det du sier for no her Pevin?
    2. Ærligtalt, du har juksa med noe hårkur ass, det vokser ikke så fort??
    3.Jeg er ikke rædd for djevlen! det er Satans Vegvesen som skremmer meg!

    SvarSlett